Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформація щодо надходження до Головного управління ДПС у Луганській області звернень громадян та результати їх розгляду за січень-червень 2025 року

опубліковано 03 липня 2025 о 13:12

За період з січня по червень 2025 року до Головного управління ДПС у Луганській області надійшло 47 звернень від  громадян, з них засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет –  34, через органи влади –  2, від інших органів, установ, організацій –  2, через уповноважену особу – 1, засобами поштового зв’язку – 8.

Питання, з якими звертались громадяни до  Головного управління ДПС у Луганській області:  

нарахування єдиного соціального внеску – 6 звернень (12,8 відс. від загальної кількості звернень);  

нарахування та сплати єдиного   податку – 2 звернення (4,3 відс. від загальної кількості звернень);  

нарахування та сплати податку на  майно – 1 звернення (2,1 відс. від загальної кількості звернень);  

інші питання – 1 звернення (2,1 відс. від загальної кількості звернень);  

реєстрація та облік платників податків – 16 звернень (34,0 відс. від загальної кількості звернень);  

інші питання, що належать до компетенції ДПС – 10 звернень (21,3 відс. від загальної кількості звернень);

призначення, перерахунок пенсії – 4 звернення (8,5 відс. від загальної кількості звернень);

продовження строку подання податкової декларації – 2 звернення (4,3 відс. від загальної кількості звернень);

надходження до бюджету податку на доходи фізичних осіб – 4 звернення (8,5 відс. від загальної кількості звернень);

інформування про ухилення від сплати податків – 1 звернення (2,1 відс. від загальної кількості звернень).

За результатами розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління ДПС у Луганській області:  

3  звернення (7,0 відс.) – вирішено позитивно; 

32 звернення (74,4 відс.) – заявникам надано відповідні роз’яснення; 

5 звернень (11,6 відс.) – переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (зі змінами) (далі Закон України «Про звернення громадян» ;

3 звернення (7,0 відс.) – не підлягають розгляду відповідно до статей  8 і 17 Закону України «Про звернення громадян».

Крім того, 4 звернення знаходяться на виконанні (термін не настав).

За ознакою надходження: 

43 первинні (91,5 відс. від загальної кількості звернень),

3 неодноразові (6,4 відс. від загальної кількості звернень), 

1 повторне (2,1 відс. від загальної кількості звернень).

За соціальним станом авторів надійшло:

43 звернень – соціальний стан   не   визначено (91,5 відс. від загальної  кількості звернень);

4 звернення – від пенсіонерів (8,5 відс. від загальної кількості звернень).

За категоріями  авторів надійшло:

1 звернення – від особи з інвалідністю ІІІ групи, 

4 звернення – від внутрішньо переміщених осіб, 

42 звернення  –  соціальний стан не визначено.

Усі звернення розглянуті кваліфіковано та об’єктивно, відповіді на звернення надані без порушення термінів.