За період з січня по червень 2025 року до Головного управління ДПС у Луганській області надійшло 47 звернень від  громадян, з них засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет –  34, через органи влади –  2, від інших органів, установ, організацій –  2, через уповноважену особу – 1, засобами поштового зв’язку – 8. 
    Питання, з якими звертались громадяни до  Головного управління ДПС у Луганській області:   
    нарахування єдиного соціального внеску – 6 звернень (12,8 відс. від загальної кількості звернень);   
    нарахування та сплати єдиного   податку – 2 звернення (4,3 відс. від загальної кількості звернень);   
    нарахування та сплати податку на  майно – 1 звернення (2,1 відс. від загальної кількості звернень);   
    інші питання – 1 звернення (2,1 відс. від загальної кількості звернень);   
    реєстрація та облік платників податків – 16 звернень (34,0 відс. від загальної кількості звернень);   
    інші питання, що належать до компетенції ДПС – 10 звернень (21,3 відс. від загальної кількості звернень); 
    призначення, перерахунок пенсії – 4 звернення (8,5 відс. від загальної кількості звернень); 
    продовження строку подання податкової декларації – 2 звернення (4,3 відс. від загальної кількості звернень); 
    надходження до бюджету податку на доходи фізичних осіб – 4 звернення (8,5 відс. від загальної кількості звернень); 
    інформування про ухилення від сплати податків – 1 звернення (2,1 відс. від загальної кількості звернень). 
    За результатами розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління ДПС у Луганській області:   
    3  звернення (7,0 відс.) – вирішено позитивно;  
    32 звернення (74,4 відс.) – заявникам надано відповідні роз’яснення;  
    5 звернень (11,6 відс.) – переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (зі змінами) (далі Закон України «Про звернення громадян» ; 
    3 звернення (7,0 відс.) – не підлягають розгляду відповідно до статей  8 і 17 Закону України «Про звернення громадян». 
    Крім того, 4 звернення знаходяться на виконанні (термін не настав). 
    За ознакою надходження:  
    43 первинні (91,5 відс. від загальної кількості звернень), 
    3 неодноразові (6,4 відс. від загальної кількості звернень),  
    1 повторне (2,1 відс. від загальної кількості звернень). 
    За соціальним станом авторів надійшло: 
    43 звернень – соціальний стан   не   визначено (91,5 відс. від загальної  кількості звернень); 
    4 звернення – від пенсіонерів (8,5 відс. від загальної кількості звернень). 
    За категоріями  авторів надійшло: 
    1 звернення – від особи з інвалідністю ІІІ групи,  
    4 звернення – від внутрішньо переміщених осіб,  
    42 звернення  –  соціальний стан не визначено. 
    Усі звернення розглянуті кваліфіковано та об’єктивно, відповіді на звернення надані без порушення термінів.