За період з січня по червень 2025 року до Головного управління ДПС у Луганській області надійшло 47 звернень від громадян, з них засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет – 34, через органи влади – 2, від інших органів, установ, організацій – 2, через уповноважену особу – 1, засобами поштового зв’язку – 8.
Питання, з якими звертались громадяни до Головного управління ДПС у Луганській області:
нарахування єдиного соціального внеску – 6 звернень (12,8 відс. від загальної кількості звернень);
нарахування та сплати єдиного податку – 2 звернення (4,3 відс. від загальної кількості звернень);
нарахування та сплати податку на майно – 1 звернення (2,1 відс. від загальної кількості звернень);
інші питання – 1 звернення (2,1 відс. від загальної кількості звернень);
реєстрація та облік платників податків – 16 звернень (34,0 відс. від загальної кількості звернень);
інші питання, що належать до компетенції ДПС – 10 звернень (21,3 відс. від загальної кількості звернень);
призначення, перерахунок пенсії – 4 звернення (8,5 відс. від загальної кількості звернень);
продовження строку подання податкової декларації – 2 звернення (4,3 відс. від загальної кількості звернень);
надходження до бюджету податку на доходи фізичних осіб – 4 звернення (8,5 відс. від загальної кількості звернень);
інформування про ухилення від сплати податків – 1 звернення (2,1 відс. від загальної кількості звернень).
За результатами розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління ДПС у Луганській області:
3 звернення (7,0 відс.) – вирішено позитивно;
32 звернення (74,4 відс.) – заявникам надано відповідні роз’яснення;
5 звернень (11,6 відс.) – переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (зі змінами) (далі Закон України «Про звернення громадян» ;
3 звернення (7,0 відс.) – не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян».
Крім того, 4 звернення знаходяться на виконанні (термін не настав).
За ознакою надходження:
43 первинні (91,5 відс. від загальної кількості звернень),
3 неодноразові (6,4 відс. від загальної кількості звернень),
1 повторне (2,1 відс. від загальної кількості звернень).
За соціальним станом авторів надійшло:
43 звернень – соціальний стан не визначено (91,5 відс. від загальної кількості звернень);
4 звернення – від пенсіонерів (8,5 відс. від загальної кількості звернень).
За категоріями авторів надійшло:
1 звернення – від особи з інвалідністю ІІІ групи,
4 звернення – від внутрішньо переміщених осіб,
42 звернення – соціальний стан не визначено.
Усі звернення розглянуті кваліфіковано та об’єктивно, відповіді на звернення надані без порушення термінів.