Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформація щодо надходження до Головного управління ДПС у Луганській області звернень громадян та результати їх розгляду за січень-вересень 2025 року

опубліковано 06 жовтня 2025 о 09:37

За період з січня по вересень 2025 року до Головного управління ДПС у Луганській області надійшло 70 звернень від  громадян, з них засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет – 51, через органи влади – 3, від інших органів, установ, організацій – 4, через уповноважену особу – 1, засобами поштового зв’язку – 11.

Питання, з якими звертались громадяни до Головного управління ДПС у Луганській області:  

податкова політика – 41 звернення (58,6 відс. від загальної кількості звернень) (у тому числі, нарахування та сплати податку на доходи фізичних осіб – 5, нарахування та сплати податку на майно – 7, єдиного податку – 2, податкова звітність – 2, реєстрація та облік платників податків – 22, земельні відносини – 2, інші питання –1);

інформування про ухилення від сплати податків – 2 звернення (2,9 відс. від загальної кількості звернень);

єдиний соціальний внесок – 7 звернень (10,0 відс. від загальної кількості звернень);

інші питання, що належать до компетенції ДПС –15 звернень (21,4 відс. від загальної кількості звернень);

призначення, перерахунок та виплата пенсій – 4 звернення (5,7 відс. від загальної кількості звернень);

скарга щодо виплати заборгованості з грошового забезпечення – 1 звернення (1,4 відс. від загальної кількості звернень).

За результатами розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління ДПС у Луганській області:  

10  звернень (14,3 відс.) – вирішено позитивно; 

48 звернення (68,6 відс.) – заявникам надано відповідні роз’яснення; 

5 звернень (7,1 відс.) – переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (зі змінами) (далі Закон України «Про звернення громадян» ;

3 звернення (4,3 відс.) – не підлягають розгляду відповідно до статей  8 і 17 Закону України «Про звернення громадян».

Крім того, 4 звернення знаходяться на виконанні (термін не настав).

За ознакою надходження: 

65 первинні ( 92,9 відс. від загальної кількості звернень),

2 повторні ( 2,9 відс. від загальної кількості звернень).

3 неодноразові (4,2 відс. від загальної кількості звернень), 

За соціальним станом авторів надійшло:

66 звернень – соціальний стан   не   визначено (94,3 відс. від загальної  кількості звернень);

4 звернення – від пенсіонерів (5,7 відс. від загальної  кількості звернень);

За категоріями  авторів надійшло:

1 звернення – від особи з інвалідністю ІІІ групи, 

6 звернень – від внутрішньо переміщених осіб, 

63 звернення  – соціальний стан не визначено.

Усі звернення розглянуті кваліфіковано та об’єктивно, відповіді на звернення надані без порушення термінів.