За період з січня по вересень 2025 року до Головного управління ДПС у Луганській області надійшло 70 звернень від  громадян, з них засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет – 51, через органи влади – 3, від інших органів, установ, організацій – 4, через уповноважену особу – 1, засобами поштового зв’язку – 11. 
    Питання, з якими звертались громадяни до Головного управління ДПС у Луганській області:   
    податкова політика – 41 звернення (58,6 відс. від загальної кількості звернень) (у тому числі, нарахування та сплати податку на доходи фізичних осіб – 5, нарахування та сплати податку на майно – 7, єдиного податку – 2, податкова звітність – 2, реєстрація та облік платників податків – 22, земельні відносини – 2, інші питання –1); 
    інформування про ухилення від сплати податків – 2 звернення (2,9 відс. від загальної кількості звернень); 
    єдиний соціальний внесок – 7 звернень (10,0 відс. від загальної кількості звернень); 
    інші питання, що належать до компетенції ДПС –15 звернень (21,4 відс. від загальної кількості звернень); 
    призначення, перерахунок та виплата пенсій – 4 звернення (5,7 відс. від загальної кількості звернень); 
    скарга щодо виплати заборгованості з грошового забезпечення – 1 звернення (1,4 відс. від загальної кількості звернень). 
    За результатами розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління ДПС у Луганській області:   
    10  звернень (14,3 відс.) – вирішено позитивно;  
    48 звернення (68,6 відс.) – заявникам надано відповідні роз’яснення;  
    5 звернень (7,1 відс.) – переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (зі змінами) (далі Закон України «Про звернення громадян» ; 
    3 звернення (4,3 відс.) – не підлягають розгляду відповідно до статей  8 і 17 Закону України «Про звернення громадян». 
    Крім того, 4 звернення знаходяться на виконанні (термін не настав). 
    За ознакою надходження:  
    65 первинні ( 92,9 відс. від загальної кількості звернень), 
    2 повторні ( 2,9 відс. від загальної кількості звернень). 
    3 неодноразові (4,2 відс. від загальної кількості звернень),  
    За соціальним станом авторів надійшло: 
    66 звернень – соціальний стан   не   визначено (94,3 відс. від загальної  кількості звернень); 
    4 звернення – від пенсіонерів (5,7 відс. від загальної  кількості звернень); 
    За категоріями  авторів надійшло: 
    1 звернення – від особи з інвалідністю ІІІ групи,  
    6 звернень – від внутрішньо переміщених осіб,  
    63 звернення  – соціальний стан не визначено. 
    Усі звернення розглянуті кваліфіковано та об’єктивно, відповіді на звернення надані без порушення термінів.