За період з січня по березень 2025 року до Головного управління ДПС у Луганській області надійшло 16 звернень від  громадян, з них засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет –  16, через органи влади –  1, від інших органів, установ, організацій –  2. 
    Питання, з якими звертались громадяни до  Головного управління ДПС у Луганській області:   
    щодо нарахування єдиного соціального внеску –1 звернення (6,3 відс. від загальної кількості звернень);   
    щодо нарахування та сплати єдиного   податку –1 звернення (6,3 відс. від загальної кількості звернень);   
    щодо нарахування та сплати податку на  майно – 1 звернення (6,3 відс. від загальної кількості звернень);   
    інші питання– 1 звернення (6,3 відс. від загальної кількості звернень);   
    щодо реєстрації та обліку платників податків – 4 звернення (25,0 відс. від загальної кількості звернень);   
    інші питання, що належать до компетенції ДПС – 8 звернень (50,0 відс. від загальної кількості звернень). 
    За результатами розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління ДПС у Луганській області:   
    по 3  зверненням (23,1 відс.) – вирішено позитивно;  
    по 7 зверненням (53,8 відс.) – заявникам надано відповідні роз’яснення;  
    по 2 зверненнях (15,4 відс.) – перенаправлено за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян»; 
    1 звернення (7,7 відс.) – не підлягає розгляду відповідно до статей  8 і 17 Закону України «Про звернення громадян». 
    Усього надійшло 16 звернень від громадян, з них 15 первинних (93,8 відс. від загальної кількості звернень), 1 повторне. 
    За соціальним станом авторів  надійшло 14 звернень (87,5 відс. від загальної  кількості звернень) –   соціальний стан   не   визначено, 2 звернення (12,5 відс. від загальної кількості звернень) – від пенсіонерів. 
    За категоріями  авторів – 1 звернення надійшло від особи з інвалідністю ІІІ групи, 15 звернень  –  соціальний стан не визначено. 
    Усього за суб’єктом надійшло 16 індивідуальних звернень (100 відс. від загальної кількості звернень). 
    Усі звернення розглянуті кваліфіковано та об’єктивно, відповіді на звернення надані без порушення термінів.