За період з січня по березень 2025 року до Головного управління ДПС у Луганській області надійшло 16 звернень від громадян, з них засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет – 16, через органи влади – 1, від інших органів, установ, організацій – 2.
Питання, з якими звертались громадяни до Головного управління ДПС у Луганській області:
щодо нарахування єдиного соціального внеску –1 звернення (6,3 відс. від загальної кількості звернень);
щодо нарахування та сплати єдиного податку –1 звернення (6,3 відс. від загальної кількості звернень);
щодо нарахування та сплати податку на майно – 1 звернення (6,3 відс. від загальної кількості звернень);
інші питання– 1 звернення (6,3 відс. від загальної кількості звернень);
щодо реєстрації та обліку платників податків – 4 звернення (25,0 відс. від загальної кількості звернень);
інші питання, що належать до компетенції ДПС – 8 звернень (50,0 відс. від загальної кількості звернень).
За результатами розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління ДПС у Луганській області:
по 3 зверненням (23,1 відс.) – вирішено позитивно;
по 7 зверненням (53,8 відс.) – заявникам надано відповідні роз’яснення;
по 2 зверненнях (15,4 відс.) – перенаправлено за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян»;
1 звернення (7,7 відс.) – не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян».
Усього надійшло 16 звернень від громадян, з них 15 первинних (93,8 відс. від загальної кількості звернень), 1 повторне.
За соціальним станом авторів надійшло 14 звернень (87,5 відс. від загальної кількості звернень) – соціальний стан не визначено, 2 звернення (12,5 відс. від загальної кількості звернень) – від пенсіонерів.
За категоріями авторів – 1 звернення надійшло від особи з інвалідністю ІІІ групи, 15 звернень – соціальний стан не визначено.
Усього за суб’єктом надійшло 16 індивідуальних звернень (100 відс. від загальної кількості звернень).
Усі звернення розглянуті кваліфіковано та об’єктивно, відповіді на звернення надані без порушення термінів.