За період 2024 року до Головного управління ДПС у Луганській області надійшло 54 звернення від  громадян, з них поштою (безпосередньо від громадян) –  8, засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет –  27, через органи влади –  6, від інших органів, установ, організацій –  13. 
    Питання, з якими звертались громадяни до  Головного управління ДПС у Луганській області:   
    щодо нарахування та сплати єдиного   соціального  внеску –  5 звернень (9,3 відс. від загальної кількості звернень);   
    щодо нарахування та сплати податку на  майно – 7 звернень (13 відс. від загальної кількості звернень);   
    інші питання нарахування  та сплати   місцевих   податків – 1 звернення (1,9 відс. від загальної кількості звернень);   
    щодо контрольно-перевірочної роботи – 4 звернення (7,4 відс. від загальної кількості звернень);   
    щодо податкової звітності – 1 звернення (1,9 відс. від загальної кількості звернень);   
    щодо реєстрації та обліку платників податків – 8 звернень (14,8 відс. від загальної кількості звернень);   
    щодо списання заборгованості з податку на нерухоме майно – 1 звернення (1,9 відс. від загальної кількості звернень);   
    щодо призначення, перерахунку та виплати пенсій –  4 звернення (7,4 відс. від загальної кількості звернень);   
    з питань праці і заробітної плати (інше) – 2 звернення (3,7 відс. від загальної кількості звернень);   
    скарги – 2 (3,7 відс. від загальної кількості звернень), у тому числі 1 скарга на дії, бездіяльність посадових осіб ГУ ДПС;  
    інші питання, що належать до компетенції ДПС – 19 звернень (35,0 відс. від загальної кількості звернень). 
    За результатами розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління ДПС у Луганській області:   
    по 10  зверненням (18,5 відс.) – вирішено позитивно;  
    по 36 зверненням (66,7 відс.) – заявникам надано відповідні роз’яснення;  
    по 1 зверненню (1,9 відс.) – перенаправлено за належністю; 
    5 звернень (9,3 відс.) – не підлягають розгляду відповідно до статей  8 і 17 Закону України «Про звернення громадян». 
    Усього надійшло 52 звернення від громадян  (96,3 відс. від загальної кількості звернень) та 2 скарги (3,7 відс. від загальної кількості звернень), з них 48 первинних, 1 повторне, 2 дублетних, 3 неодноразових.  
    Крім того, до розгляду надійшло 2 скарги, у тому числі на дії, бездіяльність посадових осіб ДПС, її територіальних органів –  1 (дано роз’яснення). Скарги не підтвердились. 
    За соціальним станом авторів  надійшло 53 звернення (98,1 відс. від загальної  кількості звернень) –   соціальний стан   не   визначено, 1 звернення (1,9 відс. від загальної кількості звернень) – від учасника бойових дій. 
    За категоріями  авторів – 5 звернень надійшли від пенсіонерів, 3 –  від державних службовців, 1 – від військовослужбовця,1 –  від безробітного, 44 –  соціальний стан не визначено. 
    За результатами розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління ДПС у Луганській області:    
    по 10 зверненнях (19,2 відс. від загальної кількості звернень)  –  вирішено позитивно;   
    по 36 зверненнях (69,2 відс. від загальної кількості звернень)  – заявникам надано відповідні роз’яснення;   
    1 звернення (1,9 відс. від загальної кількості звернень)  –  переслано за належністю відповідно до статті  7 Закону України «Про звернення громадян»; 
    5 звернень (9,6 відс. від загальної кількості звернень) – не підлягають розгляду відповідно до статей  8 і 17 Закону України «Про звернення громадян».   
    Усі звернення розглянуті кваліфіковано та об’єктивно, відповіді на звернення надані без порушення термінів.