Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформація щодо надходження до Головного управління ДПС у Луганській області звернень громадян та результати їх розгляду за 2024 рік

опубліковано 06 січня 2025 о 15:15

За період 2024 року до Головного управління ДПС у Луганській області надійшло 54 звернення від  громадян, з них поштою (безпосередньо від громадян) –  8, засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет –  27, через органи влади –  6, від інших органів, установ, організацій –  13.

Питання, з якими звертались громадяни до  Головного управління ДПС у Луганській області:  

щодо нарахування та сплати єдиного   соціального  внеску –  5 звернень (9,3 відс. від загальної кількості звернень);  

щодо нарахування та сплати податку на  майно – 7 звернень (13 відс. від загальної кількості звернень);  

інші питання нарахування  та сплати   місцевих   податків – 1 звернення (1,9 відс. від загальної кількості звернень);  

щодо контрольно-перевірочної роботи – 4 звернення (7,4 відс. від загальної кількості звернень);  

щодо податкової звітності – 1 звернення (1,9 відс. від загальної кількості звернень);  

щодо реєстрації та обліку платників податків – 8 звернень (14,8 відс. від загальної кількості звернень);  

щодо списання заборгованості з податку на нерухоме майно – 1 звернення (1,9 відс. від загальної кількості звернень);  

щодо призначення, перерахунку та виплати пенсій –  4 звернення (7,4 відс. від загальної кількості звернень);  

з питань праці і заробітної плати (інше) – 2 звернення (3,7 відс. від загальної кількості звернень);  

скарги – 2 (3,7 відс. від загальної кількості звернень), у тому числі 1 скарга на дії, бездіяльність посадових осіб ГУ ДПС; 

інші питання, що належать до компетенції ДПС – 19 звернень (35,0 відс. від загальної кількості звернень).

За результатами розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління ДПС у Луганській області:  

по 10  зверненням (18,5 відс.) – вирішено позитивно; 

по 36 зверненням (66,7 відс.) – заявникам надано відповідні роз’яснення; 

по 1 зверненню (1,9 відс.) – перенаправлено за належністю;

5 звернень (9,3 відс.) – не підлягають розгляду відповідно до статей  8 і 17 Закону України «Про звернення громадян».

Усього надійшло 52 звернення від громадян  (96,3 відс. від загальної кількості звернень) та 2 скарги (3,7 відс. від загальної кількості звернень), з них 48 первинних, 1 повторне, 2 дублетних, 3 неодноразових. 

Крім того, до розгляду надійшло 2 скарги, у тому числі на дії, бездіяльність посадових осіб ДПС, її територіальних органів –  1 (дано роз’яснення). Скарги не підтвердились.

За соціальним станом авторів  надійшло 53 звернення (98,1 відс. від загальної  кількості звернень) –   соціальний стан   не   визначено, 1 звернення (1,9 відс. від загальної кількості звернень) – від учасника бойових дій.

За категоріями  авторів – 5 звернень надійшли від пенсіонерів, 3 –  від державних службовців, 1 – від військовослужбовця,1 –  від безробітного, 44 –  соціальний стан не визначено.

За результатами розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління ДПС у Луганській області:   

по 10 зверненнях (19,2 відс. від загальної кількості звернень)  –  вирішено позитивно;  

по 36 зверненнях (69,2 відс. від загальної кількості звернень)  – заявникам надано відповідні роз’яснення;  

1 звернення (1,9 відс. від загальної кількості звернень)  –  переслано за належністю відповідно до статті  7 Закону України «Про звернення громадян»;

5 звернень (9,6 відс. від загальної кількості звернень) – не підлягають розгляду відповідно до статей  8 і 17 Закону України «Про звернення громадян».  

Усі звернення розглянуті кваліфіковано та об’єктивно, відповіді на звернення надані без порушення термінів.