За період 2024 року до Головного управління ДПС у Луганській області надійшло 54 звернення від громадян, з них поштою (безпосередньо від громадян) – 8, засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет – 27, через органи влади – 6, від інших органів, установ, організацій – 13.
Питання, з якими звертались громадяни до Головного управління ДПС у Луганській області:
щодо нарахування та сплати єдиного соціального внеску – 5 звернень (9,3 відс. від загальної кількості звернень);
щодо нарахування та сплати податку на майно – 7 звернень (13 відс. від загальної кількості звернень);
інші питання нарахування та сплати місцевих податків – 1 звернення (1,9 відс. від загальної кількості звернень);
щодо контрольно-перевірочної роботи – 4 звернення (7,4 відс. від загальної кількості звернень);
щодо податкової звітності – 1 звернення (1,9 відс. від загальної кількості звернень);
щодо реєстрації та обліку платників податків – 8 звернень (14,8 відс. від загальної кількості звернень);
щодо списання заборгованості з податку на нерухоме майно – 1 звернення (1,9 відс. від загальної кількості звернень);
щодо призначення, перерахунку та виплати пенсій – 4 звернення (7,4 відс. від загальної кількості звернень);
з питань праці і заробітної плати (інше) – 2 звернення (3,7 відс. від загальної кількості звернень);
скарги – 2 (3,7 відс. від загальної кількості звернень), у тому числі 1 скарга на дії, бездіяльність посадових осіб ГУ ДПС;
інші питання, що належать до компетенції ДПС – 19 звернень (35,0 відс. від загальної кількості звернень).
За результатами розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління ДПС у Луганській області:
по 10 зверненням (18,5 відс.) – вирішено позитивно;
по 36 зверненням (66,7 відс.) – заявникам надано відповідні роз’яснення;
по 1 зверненню (1,9 відс.) – перенаправлено за належністю;
5 звернень (9,3 відс.) – не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян».
Усього надійшло 52 звернення від громадян (96,3 відс. від загальної кількості звернень) та 2 скарги (3,7 відс. від загальної кількості звернень), з них 48 первинних, 1 повторне, 2 дублетних, 3 неодноразових.
Крім того, до розгляду надійшло 2 скарги, у тому числі на дії, бездіяльність посадових осіб ДПС, її територіальних органів – 1 (дано роз’яснення). Скарги не підтвердились.
За соціальним станом авторів надійшло 53 звернення (98,1 відс. від загальної кількості звернень) – соціальний стан не визначено, 1 звернення (1,9 відс. від загальної кількості звернень) – від учасника бойових дій.
За категоріями авторів – 5 звернень надійшли від пенсіонерів, 3 – від державних службовців, 1 – від військовослужбовця,1 – від безробітного, 44 – соціальний стан не визначено.
За результатами розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління ДПС у Луганській області:
по 10 зверненнях (19,2 відс. від загальної кількості звернень) – вирішено позитивно;
по 36 зверненнях (69,2 відс. від загальної кількості звернень) – заявникам надано відповідні роз’яснення;
1 звернення (1,9 відс. від загальної кількості звернень) – переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян»;
5 звернень (9,6 відс. від загальної кількості звернень) – не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян».
Усі звернення розглянуті кваліфіковано та об’єктивно, відповіді на звернення надані без порушення термінів.