Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Аналітична довідка про роботу Головного управління ДПС у Луганській області протягом січня-червня 2020 року

, опубліковано 07 липня 2020 о 10:34

З початку року до Головного управління ДПС у Луганській області надійшло (далі – ГУ ДПС у Луганській області) 126 письмових звернень громадян, з них: 126 заяв (100%).

Основні питання, які порушували заявники, стосувалися реєстраційних номерів облікових карток (36 заяв або 29%), місцевих податків (20 або 16%), контрольно-перевірочної роботи (12 або 10%), податку на доходи фізичних осіб (9 або 7%), єдиного соціального внеску (9 або 7%).

117 звернень розглянуто у передбачені законодавством терміни, 1 звернення виконано з порушенням терміну, строк розгляду 8 звернень не настав.

До посадової особи, винної у порушені термінів розгляду звернення, за результатами доповідної на ім’я керівника ГУ ДПС у Луганській області щодо виконавської дисципліни застосовано заходи дисциплінарного впливу (зменшено розмір премії за відповідний місяць)

До ГУ ДПС у Луганській області за звітний період скарг не надходило.

За шість місяців поточного року надійшло 1 повторне звернення.

Фактів порушень посадовими особами положень Закону, невирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції відповідного органу ДПС, посадової особи, що призвело до повторного звернення чи звернення до органу вищого рівня, не встановлено.

За результатами розгляду повторного звернення відповідь залишено без змін, про що заявника повідомлено письмово.

За звітний період до податкових органів Луганської області надійшло 11 неодноразових звернень, що складає 9% від загальної кількості звернень.

За шість місяців 2020 року до територіальних органів ГУ ДПС у Луганській області надійшло 3 колективних звернення від 14 громадян, що складає 2% від загальної кількості звернень.

За соціальним станом серед авторів, які звернулися: 1 – підприємець, 2 – безробітний, 8 – пенсіонери, 16 – державні службовці, 1 – особа, що позбавлена волі; особа, воля якої обмежена, соціальний стан 109 авторів звернень не визначено.

Звернень від жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України, за звітний період не надходило.

За 6 місяців 2020 року до ГУ ДПС у Луганській області надійшло 3 звернення від громадян, які потребують соціального захисту: 2 – учасники бойових дій, 1 – одинока мати.

Питання, порушені у зверненнях, стосувались надання пільг щодо сплати податків, зборів (обов’язкових платежів), одинока мати – працівник органів ДПС (у т.ч. колишній), звернулась із проханням надати інформацію щодо відпусток, усі звернення розглянуті відповідно до вимог чинного законодавства.

 

Інформаційний аналіз проведення особистого прийому громадян керівництвом та посадовими особами структурних підрозділів органів ДПС.

Для оперативного розв’язання проблемних питань, що виникають у громадян, в територіальних органах ДПС області на всіх рівнях працюють приймальні громадян. Особистий прийом громадян посадовими особами відбувається згідно з затвердженими графіками особистого прийому, які для загального доступу розміщені на субсайті територіальних органів Луганської області та інформаційних стендах у приміщення ЦОП.

Протягом звітного періоду поточного року здійснено 2 особистих прийоми, на які звернулось 2 громадянина.

На особисті прийоми громадяни зверталися з питаннями: щодо проведення контрольно-перевірочної роботи (2).

На усні звернення заявникам надано обґрунтовані відповіді згідно з діючим законодавством.

Скарг, повторних, неодноразових та колективних звернень на особистих прийомах протягом січня – червня 2020 року не було.

Звернень від жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України, за звітний період на особисті прийоми не надходило.

Фактів порушень посадовими особами положень Закону, невирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції відповідного органу ДПС, посадової особи, що призвело до повторного звернення чи звернення до органу вищого рівня, не встановлено.

 

Додаткові заходи

В територіальних органах ДПС Луганської області постійно проводяться заходи, які забезпечують зворотній зв’язок податкових органів з громадськістю.

На семінарах з платниками податків, засіданнях “круглого столу”, під час зустрічей з трудовими колективами, крім питань правильного застосування податкового законодавства, обговорюються питання щодо розгляду звернень громадян. А саме, стосовно забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення та порядок розгляду звернень громадян в територіальних органах ДПС.

Для забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, задоволення законних вимог заявників відповідними підрозділами територіальних органів ДПС у Луганській області у І півріччі 2020 року проведено 5 засідань “круглого столу” та 3 зустрічі з трудовими колективами, на яких, зокрема, мова йшла про звернення.

З метою зменшення кількості звернень громадян до територіальних органів ДПС Луганської області відповідними структурними підрозділами у січні – червні 2020 року проведено 2 семінари з громадянами, підготовлено та розповсюджено 6 матеріалів друкованої продукції щодо звернень громадян загальним накладом 560 одиниць.

У територіальних друкованих засобах масової інформації оприлюднено 2 матеріали з питань розгляду звернень громадян та розміщено в Інтернет-ЗМІ 7 інформацій. На місцевих радіохвилях пролунало 4 виступи.

За шість місяців 2020 року територіальними органами ДПС у Луганській області проведено 3 “гарячі” телефонні лінії з питань звернень громадян.