Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Аналітична довідка про роботу Головного управління ДПС у Луганській області протягом січня-березня 2020 року

опубліковано 07 квітня 2020 о 14:15

За січень-березень 2020 року до Головного управління ДПС у Луганській області (далі – ГУ ДПС у Луганській області) надійшло 65 письмових звернень громадян, з них: 65 заяв (100%).

Основні питання, які порушували заявники, стосувалися єдиного соціального внеску (6 або 9%), податку на доходи фізичних осіб (6 або 9%), контрольно-перевірочної роботи (в т.ч. щодо штрафних (фінансових) санкцій (штрафи), проведення перевірок) (7 або 11%), відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків (12 або 18%), призначення, перерахунку та виплати пенсій (5 або 8%), питань фінансового забезпечення працівників ДПС (у т.ч. колишніх) (6 або 9%), кадрової політики (5 або 8%).

53 звернення розглянуто у передбачені законодавством терміни, 1 звернення виконано з порушенням терміну, строк розгляду 11 звернень не настав.

До ГУ ДПС у Луганській області за звітній період скарг не надходило.

За І квартал 2020 року надійшло 1 неодноразове звернення, повторних та масових звернень не надходило.

Фактів порушень посадовими особами положень Закону, невирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції відповідного органу ДПС, посадової особи, що призвело до повторного звернення чи звернення до органу вищого рівня, не встановлено

За січень-березень 2020 року до ГУ ДПС у Луганській області надійшло 2 колективних звернення від 12 громадян.

За соціальним станом серед авторів, які звернулися: 5 – пенсіонери, 1 – особа, що позбавлена волі; особа, воля якої обмежена, 15 – державні службовці, соціальний стан 54 авторів звернень не визначено.

Звернень від жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України, за звітний період не надходило.

За звітні місяці 2020 року до ГУ ДПС у Луганській області надійшло 2 звернення від учасників бойових дій.

Питання, порушені у зверненнях, стосувались надання пільг щодо сплати податків, зборів (обов’язкових платежів), усі звернення розглянуті відповідно до вимог чинного законодавства.

 

Інформаційний аналіз проведення особистого прийому громадян керівництвом та посадовими особами структурних підрозділів
органів ДПС

Для оперативного розв’язання проблемних питань, що виникають у громадян, в територіальних органах ДПС області на всіх рівнях працюють приймальні громадян. Особистий прийом громадян посадовими особами відбувається згідно з затвердженими графіками особистого прийому, які для загального доступу розміщені на субсайті територіальних органів Луганської області та інформаційних стендах у приміщення ЦОП.

Протягом звітного періоду поточного року здійснено 2 особистих прийоми, на які звернулось 2 громадянина.

На особисті прийоми громадяни зверталися з питаннями: щодо проведення контрольно-перевірочної роботи (2).

На усні звернення заявникам надано обґрунтовані відповіді згідно з діючим законодавством.

Скарг, повторних, неодноразових та колективних звернень на особистих прийомах протягом січня – березня 2020 року не було.

Звернень від жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України, за звітний період на особисті прийоми не надходило.

Фактів порушень посадовими особами положень Закону, невирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції відповідного органу ДПС, посадової особи, що призвело до повторного звернення чи звернення до органу вищого рівня, не встановлено

 

Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямком роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.

ГУ ДПС у Луганській області здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли у письмовому та електронному вигляді, безпосередньо до ГУ ДПС у Луганській області, за завданням ДПС України та від державних спеціалізованих сервісів "Урядова гаряча лінія 1545", через сервіс "Пульс".

З метою поліпшення інформаційного обміну з громадянами при ГУ ДПС у Луганській області створено спеціальну електронну поштову скриньку lg.zvernennya@tax.gov.ua, звернення з якої протягом кожного робочого дня приймаються працівниками відповідно до вимог Закону України від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР “Про звернення громадян”.

Для надання своєчасної, кваліфікованої допомоги громадянам з питань податкового законодавства та інших питань в усіх районах області працюють Центри обслуговування платників, в яких постійно проводиться консультаційна робота з платниками податків, на інформаційних стендах розміщено корисну для платників податків інформацію, яка постійно підтримується в актуальному стані.