Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Аналітична довідка про роботу Головного управління ДПС у Луганській області протягом січня - вересня 2020 року

, опубліковано 16 листопада 2020 о 13:32

За січень-вересень 2020 року до Головного управління ДПС у Луганській області (далі – ГУ ДПС у Луганській області) надійшло 193 письмових звернень громадян, з них: 193 заяв (100%).

Основні питання, які порушували заявники, стосувалися єдиного соціального внеску (9 або 5%), податку на доходи фізичних осіб (9 або 5%), контрольно-перевірочної роботи (в т.ч. щодо штрафних (фінансових) санкцій (штрафи), проведення перевірок) (18 або 9%), відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків (34 або 18%), призначення, перерахунку та виплати пенсій (5 або 3%), питань фінансового забезпечення працівників ДПС (у т.ч. колишніх) (11 або 6%), кадрової політики (6 або 3%).

166 звернень розглянуто у передбачені законодавством терміни, 3 звернення виконано з порушенням терміну, строк розгляду 24 звернень не настав.

До ГУ ДПС у Луганській області за звітній період скарг не надходило.

За дев’ять  місяців поточного року надійшло 1 повторне звернення.

Фактів порушень посадовими особами положень Закону, невирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції відповідного органу ДПС, посадової особи, що призвело до повторного звернення чи звернення до органу вищого рівня, не встановлено.

За результатами розгляду повторного звернення відповідь залишено без змін, про що заявника повідомлено письмово.

За звітний період до податкових органів Луганської області надійшло 13 неодноразових звернень, що складає 7% від загальної кількості звернень.

За дев’ять  місяців 2020 року до територіальних органів ГУ ДПС у Луганській області надійшло 4 колективних звернення від 16 громадян, що складає 2% від загальної кількості звернень.

За соціальним станом серед авторів, які звернулися: 1 – підприємець, 2 – безробітний, 9 – пенсіонери, 23 – державні службовці, 1 – особа, що позбавлена волі; особа, воля якої обмежена, соціальний стан 169 авторів звернень не визначено.

Звернень від жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України, за звітний період не надходило.

За 9 місяців 2020 року до ГУ ДПС у Луганській області надійшло 3 звернення від громадян, які потребують соціального захисту: 2 – учасники бойових дій, 1 – одинока мати.

Питання, порушені у зверненнях, стосувались надання пільг щодо сплати податків, зборів (обов’язкових платежів), одинока мати – працівник органів ДПС (у т.ч. колишній), звернулась із проханням надати інформацію щодо відпусток, усі звернення розглянуті відповідно до вимог чинного законодавства.

 

Інформаційний аналіз проведення особистого прийому громадян керівництвом та посадовими особами структурних підрозділів органів ДПС

Для оперативного розв’язання проблемних питань, що виникають у громадян, в територіальних органах ДПС області на всіх рівнях працюють приймальні громадян. Особистий прийом громадян посадовими особами відбувається згідно з затвердженими графіками особистого прийому, які для загального доступу розміщені на субсайті територіальних органів Луганської області та інформаційних стендах у приміщення ЦОП.

Протягом звітного періоду поточного року здійснено 4 особистих прийоми, на які звернулось 2 громадянина та надійшло 2 колективних звернення від 4 громадян.

На особисті прийоми громадяни зверталися з питаннями: щодо проведення контрольно-перевірочної роботи (2), щодо податку на доходи фізичних осіб (1) та інші питання що належать до компетенції ДПС (1).

На усні звернення заявникам надано обґрунтовані відповіді згідно з діючим законодавством.

Скарг, повторних, неодноразових та колективних звернень на особистих прийомах протягом січня – вересня 2020 року не було.

Звернень від жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України, за звітний період на особисті прийоми не надходило.

Фактів порушень посадовими особами положень Закону, невирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції відповідного органу ДПС, посадової особи, що призвело до повторного звернення чи звернення до органу вищого рівня, не встановлено.

Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямком роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.

ГУ ДПС у Луганській області здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли у письмовому та електронному вигляді, безпосередньо до ГУ ДПС у Луганській області, за завданням ДПС України та від державних спеціалізованих сервісів "Урядова гаряча лінія 1545", через сервіс "Пульс".

З метою поліпшення інформаційного обміну з громадянами при ГУ ДПС у Луганській області створено спеціальну електронну поштову скриньку lg.zvernennya@tax.gov.ua, звернення з якої протягом кожного робочого дня приймаються працівниками відповідно до вимог Закону України від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР “Про звернення громадян”.

Для надання своєчасної, кваліфікованої допомоги громадянам з питань податкового законодавства та інших питань в усіх районах області працюють Центри обслуговування платників, в яких постійно проводиться консультаційна робота з платниками податків, на інформаційних стендах розміщено корисну для платників податків інформацію, яка постійно підтримується в актуальному стані.