Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Аналітична довідка про роботу Головного управління ДПС у Луганській області протягом вересня-грудня 2019 року

, опубліковано 15 січня 2020 о 15:11

За вересень-грудень 2019 року до Головного управління ДПС у Луганській області (далі – ГУ ДПС у Луганській області) надійшло 1927 письмових звернень громадян, з них: 1925 заяв (99,9%) та 2 скарги (0,1%).

Основні питання, які порушували заявники, стосувалися єдиного соціального внеску (142 або 7%), місцевих податків (776 або 40%), податку на доходи фізичних осіб (771 або 40%), пільг щодо сплати податків, зборів (обов’язкових платежів) (138 або 7%).

1918 звернень розглянуто у передбачені законодавством терміни, 1 звернення виконано з порушенням терміну, строк розгляду 8 звернень не настав.

До ГУ ДПС у Луганській області надійшло 2 скарги: 1 - на недоліки у роботі ДПС, 1 - на дії посадових осіб юридичної особи.

Скарги розглянуто у передбачені чинним законодавством терміни, факти, викладені у зверненнях, не підтвердились.

За звітний період 2019 року повторних, неодноразових та масових звернень не надходило.

Фактів порушень посадовими особами положень Закону, невирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції відповідного органу ДФС, посадової особи, що призвело до повторного звернення чи звернення до органу вищого рівня, не встановлено

За вересень-грудень 2019 року до ГУ ДПС у Луганській області надійшло 1 колективне звернення від 6 громадян.

За соціальним станом серед авторів, які звернулися: 144 – пенсіонери, 41 – робітники, 1 – працівник бюджетної сфери, 2 – державні службовці, 1 – військовослужбовець, 3 – підприємці, 11 – безробітні, 12 – працівники органів ДФС (у т.ч. колишні), 1 – фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, соціальний стан 1716 авторів звернень не визначено.

Звернень від жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України, за звітний період не надходило.

За вересень-грудень 2019 року до ГУ ДПС у Луганській області надійшло 24 звернення від громадян, які потребують соціального захисту: 1 – учасник війни, 1 – дитина війни,  5 – інвалід війни, 5 – учасник бойових дій, 1 – ветеран праці, 1 – інвалід І групи, 7 – інвалід ІІ групи, 1 – інвалід ІІІ групи, 1 – багатодітна сім’я, 1 – учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС.

Питання, порушені у зверненнях, стосувались надання пільг щодо сплати податків, зборів (обов’язкових платежів), усі звернення розглянуті відповідно до вимог чинного законодавства.

 

Інформаційний аналіз проведення особистого прийому громадян керівництвом та посадовими особами структурних підрозділів органів ДПС

Для оперативного розв’язання проблемних питань, що виникають у громадян, в територіальних органах ДПС області на всіх рівнях працюють приймальні громадян. Особистий прийом громадян посадовими особами відбувається згідно з затвердженими графіками особистого прийому, які для загального доступу розміщені на субсайті територіальних органів Луганської області та інформаційних стендах у приміщення ЦОП.

Протягом звітного періоду поточного року здійснено 3 особистих прийоми, на які звернулось 4 громадянина.

На особисті прийоми громадяни зверталися з питаннями: щодо проведення контрольно-перевірочної роботи (2), щодо зарплатного проєкту (1).

На всі усні звернення заявникам надано обґрунтовані відповіді згідно з діючим законодавством.

За звітний період відбувся 1 колективний прийом, на який звернулось 2 громадянина.

Скарг, повторних та неодноразових звернень на особистих прийомах протягом січня – вересня 2019 року не було.

Звернень від жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України, за звітний період на особисті прийоми не надходило.

Фактів порушень посадовими особами положень Закону, невирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції відповідного органу ДФС, посадової особи, що призвело до повторного звернення чи звернення до органу вищого рівня, не встановлено.

 

Додаткові заходи

В територіальних органах ДПС Луганської області проводяться заходи, які забезпечують зворотній зв’язок податкових органів з громадськістю.

На семінарах з платниками податків, засіданнях “круглого столу”, під час зустрічей з трудовими колективами, крім питань правильного застосування податкового законодавства, обговорюються питання щодо розгляду звернень громадян. А саме, стосовно забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення та порядок розгляду звернень громадян в територіальних органах ДПС.

Для забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, задоволення законних вимог заявників відповідними підрозділами територіальних органів ДПС у Луганській області у вересні-грудні 2019 року проведено 1 засідання “круглого столу” та 1 зустріч з трудовими колективами, на яких, зокрема, мова йшла про звернення.

З метою зменшення кількості звернень громадян до територіальних органів ДПС Луганської області відповідними структурними підрозділами у вересні – грудні 2019 року проведено 1 семінар з громадянами.

У територіальних друкованих засобах масової інформації оприлюднено 1 матеріал з питань розгляду звернень громадян та розміщено в Інтернет-ЗМІ 6 інформацій.

За звітний період територіальними органами ДПС у Луганській області проведено 1 “гарячу” телефонну лінію з питань звернень громадян.