Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Переваги використання «Електронного кабінету платника»

, опубліковано 06 листопада 2020 о 08:15

У Головному управлінні ДПС у Луганській області розповіли. Електронне звітування суттєво полегшує процес подання звітності, а використання персонального робочого місця в Електронному кабінеті платника – спілкуванні з податковою службою. Даним сервісом можна скористатись цілодобово як з персональних комп’ютерів, так і з смарт пристроїв.

За допомогою цього сервісу можна також сформувати та надіслати до органів ДПС електронні документи, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками окремих податків. Також платник може у режимі реального часу отримати доступ до особистої інформації, а саме отримати відомості про суми отриманих доходів і утриманих податків, стан поданої звітності тощо.

Подання податкової звітності в електронному вигляді має багато суттєвих переваг для представників бізнесу. Звітність, сформовану за допомогою спеціальних програм, можна передати через мережу Інтернет до податкового органу всього за декілька хвилин. Таким чином, платники економлять свій час, кошти на придбання бланків звітних документів, отримують гарантію автоматичної перевірки підготовлених документів на наявність арифметичних помилок та оновлення версій форматів документів, які є підставою для нарахування і сплати податків.

Нагадаємо, що вхід до «Електронного кабінету платника» здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua з використанням електронного цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів. У разі виникнення питань з приводу користування Електронним кабінетом, платники податків мають можливість звернутися до ДПС за телефоном: 0-800-501-007.

Також нагадуємо, з 01.09.2020 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 06.01.2020 № 261 «Про внесення змін до Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 31.07.2020 за № 723/35006 (далі – Наказ № 261).

Основною метою Наказу № 261 є спрощення механізму обміну електронними документами з контролюючими органами.

Тепер приєднання до договору про визнання електронних документів (далі – Договір) відбуватиметься після прийняття в контролюючому органі першого будь-якого електронного документа, надісланого у встановленому форматі (стандарті) з дотриманням вимог законодавства.

Договори та пов’язані з ними повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого електронного підпису, які станом на день набрання чинності Наказом № 261 є чинними, продовжують діяти до виникнення підстав, визначених пунктом 5 розділу III Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого цим наказом.