У Сватівській ДПІ Головного управління ДПС у Луганській області податківці надали відповідь на актуальні питання застосування ПРРО:
Що робити якщо при завантаженні ПРРО на Windows, приходить помилка «Обраний каталог не містить секретних ключів та/або відсутні чинні сертифікати, або вказаний пароль неправильний»?
Якщо при завантаженні програмного реєстратора розрахункових операцій (далі – ПРРО) на Windows приходить помилка «Обраний каталог не містить секретних ключів та/або відсутні чинні сертифікати, або вказаний пароль неправильний», то це свідчить про те, що в обраному каталозі відсутні секретний ключ або сертифікат кваліфікованого електронного підпису або касиром вказано невірний пароль. Суб’єкту господарювання необхідно переконатись, що в обраному каталозі знаходяться тільки: файл ключа, файл сертифіката. Обраний каталог не повинен містити інших файлів, ключів, сертифікатів.
З метою запобігання виникнення помилок при завантаженні ПРРО суб’єкту господарювання слід правильно вводити пароль від вказаного ключа.
Яким чином покупець зможе перевірити розрахунковий документ (чек), виданий ПРРО, що працює в режимі в офлайн?
У розрахунковому документі (чеку) має обов’язково бути наявна позначка про проведення розрахункової операції в режимі офлайн.
Пошук чеків, виданих ПРРО, можна здійснити за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua/cashregs/check.
Інформація про фіскальні номери, які увійшли до діапазону для використання ПРРО, що працює у режимі офлайн, буде оприлюднена в Електронному кабінеті із зазначенням даних про фіскальний номер ПРРО та про суб’єкта господарювання, для ПРРО якого зарезервовано фіскальні номери.
При цьому чеки, видані ПРРО в режимі онлайн, доступні для пошуку відразу після реєстрації їх на фіскальному сервері, тобто одразу після завершення розрахунку між покупцем і продавцем. Чеки, видані ПРРО в режимі офлайн, доступні для перегляду після того як вони будуть передані ПРРО до Системи обліку даних реєстраторів розрахункових операцій.
Сватівська ДПІ