Головне управління ДПС
у Луганській області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

У Центрі обслуговування платників проведена «гаряча лінія»

, опубліковано 16 липня 2021 о 11:55

Працівниками Центра обслуговування платників (далі - ЦОП) Сєвєродонецької ДПІ Головного управління ДПС у Луганській області постійно проводиться роз’яснювальна робота серед платників податків щодо переваг користування, зручності та швидкості отримання послуг за допомогою безкоштовних електронних сервісів ДПС України. А саме, наголошується на комфортності дистанційного спілкування з податковою службою, отриманні актуальної, оперативної та необхідної інформації за допомогою «Електронного кабінета» платника, який постійно вдосконалюється.

З приводу популяризації та надання відповідей на питання платників по найбільш актуальним питанням про «Електронний кабінет платника» була нещодавно проведена «гаряча лінія» у ЦОП м. Сєвєродонецька.

Наводимо три питання, які найчастіше виникають.

При підписанні податкової декларації платника єдиного податку в електронному кабінеті платника виникла помилка «Блок даних. Невірний підпис - сертифікат відсутній в реєстрі зареєстрованих сертифікатів. Інформація - діючий «перший документ» присутній: від 08.04.2021 №1, файл 2141234567890F0510406102000000120320211214.XML (дата та номер для прикладу) ». Які мої дії?

Для усунення даної помилки необхідно перевірити: Кількість діючих електронно цифрових підписів. Якщо їх декілька, то потрібно анулювати всі діючи ключі окрім останнього або підписати податкову декларацію тим самим ЕЦП, яким було відправлено попередню декларацію ( від 08.04.2021 року, який наведений у квитанції №1 у полі «виявлені помилки»).

Чи може ФОП – платник ЄП першої групи надіслати через Електронний кабінет платника запит про отримання витягу з реєстру платників ЄП? Чи потрібен для цього ЕЦП?

Фізична особа – підприємець – платник єдиного податку першої – третьої групи може в меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету створити, підписати та надіслати до відповідного органу ДПС запит про отримання витягу за формою F1302101. Форми запиту про отримання витягу (далі – запит) та витягу затверджені наказом Міністерства фінансів України від 16.07.2019 № 308.

Форма запиту передбачає проставляння платником податків відмітки у полі «Спосіб отримання витягу», а саме, безпосередньо в контролюючому органі або в електронному вигляді. Робота у приватній частині ЕКП здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Як подати та за якою формою через Електронний кабінет платника Податкову декларацiю платника єдиного податку - фiзичної особи пiдприємця 3 групи за півріччя?

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС. Доступ до приватної частини Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг або через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID). Верхня панель навігації у вікні “Введення звітності” дозволяє встановити фільтр за параметрами: рік, період, щодо якого здійснюється звітування. В панелі інструментів режиму “Введення звітності” додаємо документ кнопкою Створити. Із запропонованого переліку форм обираємо тип форми Податкова декларацiя платника єдиного податку _ фiзичної особи _ пiдприємця F0103307. Обираємо відповідний територіальний орган ДПС (за замовчуванням встановлено орган ДПС за місцем основної реєстрації), та натискаємо кнопку «Створити». Заповнюємо створений документ звітності, перевіряємо, зберігаємо. Далі потрібно підписати та надіслати звіт до відповідного органу ДПС. Режим «Перегляд звітності» надає користувачу Електронного кабінету можливість перегляду поданої звітності. Вкладка «Вхідні» режиму «Вхідні/вихідні документи» надає доступ до квитанцій щодо приймання та обробки податкової звітності.

Додатково повідомляємо, що для інформаційної підтримки та допомоги платникам при користуванні Електронним кабінетом, відкрита приватна частини Електронного кабінету, що містить режим «Допомога», в якому розміщено інструкцію користувача по кожному режиму ЕК.

Сєвєродонецька ДПІ