Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Безбар'єрність в комунікації: якісні, оперативні та зручні послуги платникам

опубліковано 08 вересня 2025 о 13:59

Якісне сервісне обслуговування платників та консультативна підтримка - один і векторів діяльності Державної податкової інспекції у Луганській області.

Також у фокусі уваги податківців - зручність та комфортне забезпечення потреб людей з інвалідністю і маломобільних груп населення під час отримання ними послуг.

«Ми враховуємо особливості кожного і адаптуємось, щоб допомогти кожному. Якісне сервісне обслуговування платників – один з пріоритетів діяльності податківців», - зазначає начальник Державної податкової інспекції у Луганській області Владислав Кранковський.

Держава починається з поваги. Надання послуг у безбар'єрному середовищі є важливим кроком до створення інклюзивного та справедливого суспільства. Це не лише питання забезпечення прав людей з інвалідністю, але й створення умов для комфортного життя для всіх громадян.

Податкова служба Луганщини продовжує працювати над створенням максимально зручного та доступного сервісу для кожного, незалежно від віку чи фізичних можливостей. Ми впевнені, що відкритість, турбота та сучасні підходи – це не привілей, а право. 

Довідково.

Фактична адреса ДПІ у Луганській області: м. Київ, бульв. Верховної Ради, 24Б.

«Гаряча лінія» ДПІ у Луганській області для надання консультацій платникам податків:  (066) 706 69 16, (044) 296 13 11.

 

Головне управління ДПС у Луганській області