Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Сучасні цифрові рішення у спілкуванні з податковою: інтерв’ю з начальником ДПІ у Луганській області

опубліковано 08 липня 2025 о 13:35

У цифрову епоху ДПС України активно трансформується, пропонуючи платникам податків сучасні онлайн-сервіси для зручного, прозорого та ефективного спілкування з податковою. Про те, як саме цифрові інструменти змінюють взаємодію з податковими органами, розповів начальник ДПІ у Луганській області Владислав Кранковський. 

Які цифрові сервіси сьогодні доступні для громадян? 

- Перш за все, варто відзначити, що ДПС активно працюємо над спрощенням усіх процедур. На сьогодні найбільш популярними є сервіси в Електронному кабінеті платника, зокрема: подання податкової звітності онлайн, перегляд інформації про розрахунки з бюджетом та електронне листування з податковою.

Чи активно використовуються ці сервіси?

- Так, ми спостерігаємо швидке зростання кількості користувачів. Особливо зручно це для малого та середнього бізнесу, а також для фізичних осіб-підприємців, які економлять свій час і ресурси.

Зауважимо, що протягом січня - червня 2025 року надано 6021 адміністративних послуг, в т. ч. 1560 - в електронному вигляді.

Як відбувається консультація платників у дистанційному форматі?

- Впроваджено кілька каналів зв’язку. З метою обговорення питань з дотримання податкового законодавства у правовому полі та для інформаційної підтримки платників податків і громадськості регіону постійно діє (окрім вихідних) телефонна «гаряча лінія» ДПІ у Луганській області: (066) 706 69 16, (044) 296 13 11

Адреса для листування з ДПІ у Луганській області: 02094, м. Київ, бульвар Верховної Ради, 24-Б.

Також, найзручнішими є мобільний застосунок «Моя податкова» та листування в електронному вигляді через Електронний кабінет.

Чим корисний мобільний застосунок «Моя податкова» для фізичних осіб-підприємців?

- ДПС постійно працює над розвитком сервісів для зручності і комфорту платників податків, тому мобільний застосунок «Моя податкова» доповнили новими сервісами для фізичних осіб-підприємців. А саме:

- Мій ФОП у розділі «Мої дані» застосунку: 

інформація про реєстрацію ФОП та обрання спрощеної системи оподаткування; 

- подання податкових декларацій платника єдиного податку: 

для ФОП, які обрали спрощену систему оподаткування 1-3 груп, у розділі «Послуги»; 

- сплата податків: 

доступна у «Стані розрахунків з бюджетом» розділу «Послуги». 

Розкажіть будь ласка про сервіс чат-бот «StopViolationBot» створений  в ДПС на базі месенджера Telegram? 

- Чат-бот «StopViolationBot» в месенджері Telegram - це ефективний та сучасний засіб комунікації, який дозволяє 24/7 оперативно поінформувати ДПС про факти виявлених порушень законодавства. 

За допомогою чат-боту можна повідомити податкову службу про незастосування РРО/ПРРО, невидачу чеків, відмову у розрахунку банківською карткою, торгівлю без ліцензій, порушення порядку реалізації підакцизної продукції, завищення цін на продовольчі товари, лікарські засоби, пальне, неоформлення трудових відносин з найманими працівниками, здійснення господарської діяльності без державної реєстрації. 

Після опрацювання отриманої інформації ДПС будуть вжиті заходи відповідного реагування для припинення порушень або незаконної діяльності. 

Яке ваше головне повідомлення у контексті цифрової трансформації?

- Цифрові рішення - це зручність, швидкість і прозорість. Ми відкриті до співпраці, і наша мета зробити спілкування з податковими органами максимально комфортним і доступним. 

 

Головне управління ДПС у Луганській області