Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про бажання платника податків отримувати документи через електронний кабінет

опубліковано 02 червня 2025 о 08:08

Головне управління ДПС у Луганській області інформує платників податків області, що для їх зручності є можливість  отримання документів  через «Електронний кабінет» за умови наявності у платника податків кваліфікованого електронного підпису.

Цей сервіс функціонує онлайн у режимі реального часу, працює по прямому з’єднанню в мережі Інтернет, до того ж не має обмежень в часі і працює в режимі 24/7.

За бажанням платники податків  можуть приєднатись до нового сервісу електронного листування з органами ДПС шляхом подання Заяви про бажання отримувати документи через електронний кабінет (код форми F1391602/J1391602). 

Для того, щоб отримувати листи від контролюючого органу через Електронний кабінет, платнику податків необхідно   в режимі «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету заповнити «Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет»  (за формою F/J1391602)  і надіслати її до контролюючого органу.

Для подання Заяви про бажання отримувати документи через Електронний кабінет необхідно:

1. Увійти до приватної частини Електронного кабінету (вхід за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua).

2. Обрати режим «Введення звітності».

На панелі інструментів режиму «Введення звітності» натиснути кнопку «Створити». Обрати рік, місяць, у якому формується та подається заява та тип звітності (F(J)13Запит). Зі списку документів обрати форми заяви  (F/J1391602 - Заява про бажання отримувати документи через Електронний кабінет). Поля регіон і район заповнюються автоматично. Перевірити наявність та правильність заповнення полів заяви, натиснувши кнопку «Перевірити». Після успішного заповнення, натиснути кнопку «Зберегти».

3. Підписати та надіслати документ до контролюючого органу.

Через певний час користувач отримає: Відповідь №1 (Квитанція №1, яка засвідчує факт і час отримання електронного документа), Відповідь №2 (Квитанція №2, яка засвідчує факт і час приймання  (неприймання) чи реєстрації електронного документа). Отриману Квитанцію №2 можна переглянути та завантажити у підрежимі «Вхідні» режиму «Вхідні/вихідні документи».

Відповідно до абзацу першого п. 21 Наказу Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637  «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету» (із змінами) (далі - Наказ №637)   платник податків один раз протягом року може надіслати контролюючому органу  через Електронний кабінет заяву про відмову отримувати документи  через Електронний кабінет за формою згідно з додатком 4 до Наказу №637 - F/J1391702 у разі необхідності.