Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Як виправити помилку в декларації?

опубліковано 21 квітня 2025 о 08:35

Декларування доходів і майна – відповідальний процес, який потребує уважності та точності. Однак навіть досвідчені декларанти можуть припуститися помилки: неправильно зазначити суму чи допустити технічну неточність тощо. 

В Єдиному державному реєстрі декларацій (Реєстр декларацій) передбачена можливість виправлення таких помилок. Головне – зробити це правильно та вчасно, щоб уникнути можливих негативних наслідків.

Як внести зміни в подану декларацію:

1. Увійдіть у свій персональний кабінет;

2. Знайдіть подану декларацію – біля неї є кнопка «Подати виправлену декларацію», яка буде активною 30 днів з моменту подання документа;

3. Натисніть кнопку – система створить чернетку виправленої декларації;

4. Відредагуйте дані;

5. Збережіть зміни, після чого чернетка виправленої декларації буде збережена;

6. Подайте чернетку виправленої декларації.

Важливо! Виправлену декларацію можна подати лише один раз протягом 30 днів після подання основної декларації. 

Що робити, якщо сплив термін у 30 днів для подання виправленої декларації або спроба виправлення використана?

Для цього потрібно:

1. Увійти у персональний електронний кабінет Реєстру декларацій;

2. Перейти у вкладку «Мої повідомлення» - вона знаходиться поруч із «Мої документи» та «Мій профіль»;

3. Створити нове повідомлення та відправити його – у довільній формі опишіть, які саме помилки виявили та чому ви їх припустилися.

Зверніть увагу! Відповідь на це повідомлення не передбачена, але інформацію, вказану вами в повідомленні, можуть врахувати під час повної перевірки декларації.