Декларування доходів і майна – відповідальний процес, який потребує уважності та точності. Однак навіть досвідчені декларанти можуть припуститися помилки: неправильно зазначити суму чи допустити технічну неточність тощо.  
    В Єдиному державному реєстрі декларацій (Реєстр декларацій) передбачена можливість виправлення таких помилок. Головне – зробити це правильно та вчасно, щоб уникнути можливих негативних наслідків. 
    Як внести зміни в подану декларацію: 
    1. Увійдіть у свій персональний кабінет; 
    2. Знайдіть подану декларацію – біля неї є кнопка «Подати виправлену декларацію», яка буде активною 30 днів з моменту подання документа; 
    3. Натисніть кнопку – система створить чернетку виправленої декларації; 
    4. Відредагуйте дані; 
    5. Збережіть зміни, після чого чернетка виправленої декларації буде збережена; 
    6. Подайте чернетку виправленої декларації. 
    Важливо! Виправлену декларацію можна подати лише один раз протягом 30 днів після подання основної декларації.  
    Що робити, якщо сплив термін у 30 днів для подання виправленої декларації або спроба виправлення використана? 
    Для цього потрібно: 
    1. Увійти у персональний електронний кабінет Реєстру декларацій; 
    2. Перейти у вкладку «Мої повідомлення» - вона знаходиться поруч із «Мої документи» та «Мій профіль»; 
    3. Створити нове повідомлення та відправити його – у довільній формі опишіть, які саме помилки виявили та чому ви їх припустилися. 
    Зверніть увагу! Відповідь на це повідомлення не передбачена, але інформацію, вказану вами в повідомленні, можуть врахувати під час повної перевірки декларації.