Декларування доходів і майна – відповідальний процес, який потребує уважності та точності. Однак навіть досвідчені декларанти можуть припуститися помилки: неправильно зазначити суму чи допустити технічну неточність тощо.
В Єдиному державному реєстрі декларацій (Реєстр декларацій) передбачена можливість виправлення таких помилок. Головне – зробити це правильно та вчасно, щоб уникнути можливих негативних наслідків.
Як внести зміни в подану декларацію:
1. Увійдіть у свій персональний кабінет;
2. Знайдіть подану декларацію – біля неї є кнопка «Подати виправлену декларацію», яка буде активною 30 днів з моменту подання документа;
3. Натисніть кнопку – система створить чернетку виправленої декларації;
4. Відредагуйте дані;
5. Збережіть зміни, після чого чернетка виправленої декларації буде збережена;
6. Подайте чернетку виправленої декларації.
Важливо! Виправлену декларацію можна подати лише один раз протягом 30 днів після подання основної декларації.
Що робити, якщо сплив термін у 30 днів для подання виправленої декларації або спроба виправлення використана?
Для цього потрібно:
1. Увійти у персональний електронний кабінет Реєстру декларацій;
2. Перейти у вкладку «Мої повідомлення» - вона знаходиться поруч із «Мої документи» та «Мій профіль»;
3. Створити нове повідомлення та відправити його – у довільній формі опишіть, які саме помилки виявили та чому ви їх припустилися.
Зверніть увагу! Відповідь на це повідомлення не передбачена, але інформацію, вказану вами в повідомленні, можуть врахувати під час повної перевірки декларації.