Головне управління ДПС у Луганській області інформує, що з метою забезпечення можливості реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених Податковим кодексом України (із змінами, далі – ПКУ) та нормативно-правовими актами, що прийняті на підставі та на виконання ПКУ, податкова служба забезпечує цифровізацію сервісів і послуг для платників і громадян.
Все більше суб’єктів господарювання обирають електронний формат спілкування з податковою службою за допомогою податкових сервісів.
Розвиток електронних сервісів податкової реалізовано в «Електронному кабінеті», застосунку «Моя податкова», сервісу «InfoTAX».
Найпопулярнішим електронним сервісом Державної податкової служби є Електронний кабінет, в якому реалізовано сервіси для всіх платників податків і громадян: Е-реєстри, Е-системи, Е-послуги і податкова звітність, Е-розрахунки, Е-кабінет для громадян і багато інших.
З листопада 2020 року ДПС запроваджено електронний сервіс «InfoTAX», який надає платникам податків можливість через месенджери Telegram та Viber отримувати актуальну та необхідну інформацію про реєстраційні та облікові дані, стан розрахунків з бюджетом, результати обробки документів, виникнення податкового боргу, строки подання звітності та сплати податків, відомості СМКОР.
ДПС України з метою забезпечення громадян простим та зручним інструментом для отримання електронних сервісів податкової служби на цифрових платформах iOS та Android створено безкоштовний мобільний застосунок «Моя податкова» орієнтований, переважно, на платників податків-фізичних осіб і громадян.
Завдяки даному застосунку можна легко та швидко отримувати необхідну інформацію, подавати заяви та декларації, сплачувати податки.