Для оперативної комунікації з бізнесом в Головному управлінні ДПС у Луганській області діє комунікаційна податкова платформа. На якій платники податків можуть отримати допомогу у вирішенні проблемних питань.
Такий формат спілкування з податковою службою дозволяє швидко та якісно вирішити проблеми, які виникають у платників в ході господарської діяльності.
Комунікаційна податкова платформа – це ефективний майданчик для оперативної та якісної комунікації з громадськістю та бізнес-спільнотою Луганщини.
Політика відкритості та прозорості - це пріоритетний напрям роботи податківців, коли акцент робиться на своєчасному наданні необхідної інформаційної допомоги або оперативного розв’язання проблемного питання платника, особливо під час дії воєнного стану.
Саме з метою розширення можливостей спілкування з громадськістю і бізнес-спільнотою у Головному управлінні ДПС у Луганській області працює канал - комунікаційна податкова платформа.
Ключова мета роботи платформи – це вирішення актуальних питань громадськості та бізнес-спільноти і якнайшвидше прийняття відповідних управлінських рішень.
На електронну скриньку комунікаційної податкової платформи можуть звертатись представники бізнесу та громадськості з питаннями стосовно законодавства, контроль за виконанням якого покладено на органи ДПС України, а також із пропозиціями щодо необхідності проведення певних заходів за визначеною тематикою.
Для зв’язку з учасниками платформи створено окрему скриньку на яку можна надсилати звернення: lg.ikc@tax.gov.ua.
Отже, якщо у платників є питання, то можна надсилати на цю електронну скриньку запити або звернення, в яких необхідно викласти зміст питання, що потребує вирішення.
Кожне звернення, отримане на електронну скриньку комунікаційної податкової платформи оперативно опрацьовується. Бажано вказувати в листі всі необхідні дані для того, щоб комунікатор податкової мав можливість якнайшвидше зв’язатись з запитувачем: ПІБ, код РОНКПП, контактний номер телефону – для фізичної особи-підприємця, назва суб’єкта господарювання або громадської організації, код ЄДРПОУ, контактний номер телефону – для юридичної особи. Відповідь на звернення готується відповідальним фахівцем профільного структурного підрозділу Головного управління ДПС у Луганській області, та надається в зручному для платника форматі – письмово, телефоном або під час робочої зустрічі у форматі ZOOM.
Податківці Луганщини завжди готові підтримати платників та відкриті до діалогу з бізнес-асоціаціями та інститутами громадянського суспільства.