У Головному управлінні ДПС у Луганській області розповіли. Згідно з п. 9 розд. II Порядку опломбування реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547 (далі – Порядок), розпломбування реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) та вилучення довідки про опломбування здійснюються центрами сервісного обслуговування (далі – ЦСО), з яким суб’єктом господарювання укладено договір про технічне обслуговування та ремонт РРО, у таких випадках: 
    необхідність доступу до внутрішніх вузлів РРО для проведення ремонту, якщо це передбачено експлуатаційними документами виробника; 
    за рішенням контролюючого органу; 
    перед скасуванням реєстрації РРО (крім випадків виявлення невідповідності конструкції та/або програмного забезпечення РРО документації виробника); 
    порушення цілісності пломб та/або засобів контролю, закінчення строку використання засобів контролю; 
    припинення дії договору про технічне обслуговування та ремонт РРО; 
    перехід на технічне обслуговування до іншого ЦСО.