Усі платники податків мають право самостійно обирати спосіб взаємодії з контролюючим органом. Для здійснення листування з контролюючим органом в електронному форматі необхідно подати Заяву по бажання отримувати документ через Електронний кабінет» (форма F/J 1391602).
Листування контролюючих органів з платниками податків, які подали заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет, здійснюється засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом надсилання документа в Електронний кабінет. На електронну адресу платника податків надходить повідомлення про вид документа, дату та час його надсилання в Електронний кабінет.
Щоб подати Заяву по бажання отримувати документ через Електронний кабінет» платнику необхідно:
- увійти до приватної частини Електронного кабінету;
(Вхід до приватної частини Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого сертифікату електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія.Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.)
- в меню «Налаштування» обрати вкладку «Бажання листування з КО»;
- натиснути «Бажаю отримувати документи» та вказати електронну пошту, на яку бажаєте отримувати інформацію про документи, що надійшли в Електронний кабінет;
- підписати КЕП та надіслати.
Можливість здійснення листування в електронній формі створює умови для оперативної, надійної та зручної взаємодії платників податків із контролюючими органами.