Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Лисичанська ДПІ. Про єдиний рахунок у запитаннях-відповідях

, опубліковано 02 грудня 2021 о 10:49

Днями в Лисичанській державній податковій інспекції Головного управління ДПС у Луганській області було проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» за участю начальника Лисичанської ДПІ Галини Пупишевої на тему: «Реєстрація єдиного рахунку через Електронний кабінет та переваги використання електронних сервісів».

Надаємо відповіді на питання, які найчастіше виникали при проведенні телефонного зв’язку «гаряча лінія».

Як платник може відкрити єдиний рахунок для сплати грошових зобов'язань?

З 01 січня 2021 року розпочав функціонування єдиний рахунок для сплати грошових зобов'язань та/або податкового боргу з податків і зборів, єдиного внеску та інших платежів, контроль за справлянням яких покладено на ДПС (далі – єдиний рахунок).

Для відкриття єдиного рахунку платником необхідно здійснити три простих кроки.

Перший – через Електронний кабінет подати «Повідомлення про використання єдиного рахунку» за формою J/F 1307001.

Другий – отримати квитанцію про включення до Реєстру платників, які використовують єдиний рахунок.

Третій – надати до обслуговуючого банку розрахункові документи із зазначенням реквізитів єдиного рахунку на загальну суму без визначення одержувачів або з визначенням одержувачів.

Платники, які не подали Повідомлення за формою J/F 1307001, продовжують сплачувати платежі безпосередньо на бюджетні/не бюджетні рахунки.

Чи може платник відмовитись від єдиного рахунку? Якщо так, то у який строк?

Відмовитися від використання єдиного рахунку можна буде з 1 січня наступного календарного року

Як можна зробити звірку по платежам з податковою в період карантину?

На сьогодні в Електронному кабінеті запроваджено електронний сервіс, з використанням якого платники мають можливість доступу у режимі реального часу до даних інтегрованих карток платників податків, а також отримання підтверджуючого документа щодо стану розрахунків платника з бюджетом та фондами соціального та пенсійного забезпечення.

Доступ в Електронному кабінеті до показників інтегрованих карток платників податків дає змогу платнику безперешкодно у дистанційному режимі володіти інформацією щодо повноти та своєчасності розрахунків з бюджетами та фондами соціального та пенсійного забезпечення, а також проводити звірку відповідності даних бухгалтерського обліку платника та даних органу ДПС.

Що таке Електронний кабінет?

«Електронний кабінет» – персональне автоматизоване робоче місце платника, працювати в якому можна без використання спеціального встановленого клієнтського додатка. Цей сервіс дає можливість не лише подати звітність та різноманітну документацію, а ще й сплатити податки.

Які можливості мають фізичні особи в Електронному кабінеті?

Для фізичних осіб в Електронному кабінеті об’єднано сервіси для громадян в окремий Е-кабінет, який наразі надає такі можливості:

- доступ до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);

- доступ до сформованих податкових повідомлень – рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;

- подання декларації про майновий стан і доходи;

- отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

Крім того, через режим «Стан розрахунків з бюджетом» фізичні особи можуть сплатити податки, збори, платежі, обравши на вибір одну із запропонованих платіжних систем.

Лисичанська ДПІ