Впродовж січня - червня 2021 року фахівцями Центру обслуговування платників м. Сєвєродонецька Головного управління ДПС у Луганській області громадянам та представникам бізнесу надано 7539 адміністративних послуг, з них 1792 в електронній формі.
Найбільш популярною є видача картки платника податків, якою за шість місяців поточного року скористалися 3116 громадян, та видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб- платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків - 1376. Протягом звітного періоду працівниками ЦОП зареєстровано 119 реєстраторів розрахункових операцій, зареєстровано 4 розрахункових книжки та 114 книг обліку розрахункових операцій.
Платникам податків видано 647 витягів з Реєстру платників єдиного податку. Зареєстровано платниками єдиного податку 744 суб’єкта господарської діяльності. Надано 149 довідок про доходи від підприємницької діяльності.
Слід зазначити, що у порівнянні з 2020 роком питома вага запитів на отримання адміністративних послуг та отримані адміністративні послуги за допомогою електронних сервісів значно збільшилась.
Нагадаємо, що у Центрі обслуговування платників зосереджені усі необхідні послуги: надання адміністративних послуг, усні консультації, проведення звірок, приймання звітності, видача довідок тощо. Платники мають змогу ознайомитися з переліком послуг, порядком їх надання в зручний для них спосіб як на субсайті Головного управління ДПС у Луганській області, так і на інформаційних стендах безпосередньо в Центрі обслуговування платників.
За консультаціями з питань надання адміністративних послуг можна звернутись за телефонами 4-30-00 та 70-33-72 або безпосередньо до Центру обслуговування платників (вул. Енергетиків, 72) з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00 годин, у п’ятницю- до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45.
Шановні платники податків! Заощаджуйте свій час, користуйтесь зручними електронними сервісами Державної податкової служби!
Сєвєродонецька ДПІ