Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Податкова знижка за навчання: вимоги, документи

, опубліковано 10 червня 2021 о 10:29

Троїцька державна податкова інспекція Головного управління ДПС у Луганській області нагадує, що громадяни мають можливість повернути собі частину витрат на навчання у вигляді податкової знижки, згідно статті 166 Податкового кодексу України (далі - ПКУ).

Оформити податкову знижку може сам студент (якщо він має офіційний заробіток з якого сплачує податки) або член його сім’ї (мати, батько, дружина/чоловік).

Розмір податкової знижки -18% від вартості навчання. Враховуються фактичні витрати понесені у минулому році. Сума податкової знижки не може перевищувати розмір сплаченого податку з доходів фізичних осіб (ПДФО). Платник податків має право подати декларацію та необхідний пакет документів як в паперовому вигляді, до державної податкової служби за місцем реєстрації, так і в електронному вигляді користуючись електронним кабінетом платника податків на офіційному сайті ДПС України.

Перелік документів необхідний для отримання податкової знижки :

- декларація про майновий стан і доходи, та додаток Ф3 до вказаної декларації;

- паспорт;

- ІПН(ідентифікаційний код);

- довідка про заробітну плату (за ф. формою № 3);

- копія договору з навчальним закладом;

- копії квитанцій (чеків, платіжних доручень) за оплату навчання;

- документи що підтверджують ступінь споріднення (якщо за навчання сплачують батьки, то потрібно надати свідоцтво про народження дитини);

- заява із зазначенням реквізитів рахунку для перерахування відшкодування.

Оформити податкову знижку можливо до 31 грудня року наступного за звітним. У 2021 році надаються документи за 2020 рік.

Нагадуємо платникам податків, що податкові сервіси доступні в Електронному кабінеті платника: https://cabinet.tax.gov.ua.

Спілкуйтеся з податковою онлайн – це швидко та зручно!

Троїцька ДПІ