Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Електронний кабінет надає безконтактні способи взаємодії платників та ДПС

, опубліковано 20 листопада 2020 о 14:18

Час іде і прогрес не стоїть на місці. Якщо раніше доводилось стояти в чергах, щоб подати звітність, то сьогодні це робить програмне забезпечення за кілька хвилин. У платника податків є вибір – подавати звітність через інтернет або віднести її самостійно до державної податкової служби. Про можливості Електронного кабінету платника та звітування в електронному вигляді розповіла журналісту газети «Голос громади» начальник Сватівського відділу електронних сервісів управління електронних сервісів Головного управління ДПС у Луганській області Ольга Гарькавенко.

У період дії карантину електронні сервіси ДПС стають необхідністю. В чому ж особливості роботи в Електронному кабінеті?

Сьогодні все актуальнішим серед платників податків є використання електронних сервісів. Електронний кабінет платника – це захищений, персоналізований та безпечний електронний сервіс, який надає безконтактні способи взаємодії платників податків та ДПС. При поданні звітності в електронному вигляді немає потреби відвідувати Центри обслуговування платників, у режимі онлайн можливе отримання довідок, витягів, інформації про зміни у податковому законодавстві, банківських реквізитах тощо. Завдяки повідомленням про обробку податкової звітності, платник податків має можливість оперативно реагувати на помилки та вчасно їх виправляти. Крім того, відсутня потреба у відстеженні змін форм бланків звітності – в Електронному кабінеті вони оновлюються автоматично. Та основна перевага – це економія часу та заощадження коштів. Вхід до «Електронного кабінету платника» здійснюється з використанням електронного цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів.

А як отримати електронний підпис та який його термін дії?

Отримати ключ електронного цифрового підпису можна в одному з акредитованих центрів сертифікації ключів або у інших уповноважених на це організацій. Інформацію про них можна отримати з Електронного реєстру суб'єктів, які надають послуги, пов'язані з ЕЦП на сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України: (https://czo.gov.ua/ca-registry).

Строк дії кваліфікованого електронного підпису складає 1 - 2 роки. Продовжити його використання можна, поновивши строк дії онлайн через вебсайт надавача.

Електронний кабінет можна знайти через будь-яку пошукову систему чи необхідно заходити на сайт ДПС?

Вхід до Електронного кабінету платника знаходиться у відкритому доступі за адресою cabinet.tax.gov.ua, або через вебпортал ДПС (https://tax.gov.ua). Також знайти його можна за допомогою пошукових систем, через запит «Електронний кабінет ДПС».

На завершення інтерв’ю Ольга Гарькавенко звернулася до всіх читачів та рекомендувала платникам податків надавати перевагу дистанційному спілкуванню. «Утримайтеся від відвідування Центрів обслуговування платників без нагальної потреби, користуйтеся електронними сервісами ДПС та будьте здорові», – наголосила податківець.

Сватівський сектор організації роботи

організаційно-розпорядчого управління