У всіх Центрах обслуговування платників Харківщини впроваджено інклюзивну послугу – онлайн-сурдопереклад для громадян із порушенням слуху.
У ЦОПах і пунктах обслуговування встановлено спеціальні монітори та планшети, за допомогою яких користувачі жестової мови можуть отримати консультації та адміністративні послуги у форматі дистанційного відеозв’язку з перекладачем.
Додатково в Офісі податкових консультантів обладнано текстову інформаційну панель, адаптовану для людей із порушенням слуху.
Щоб скористатися новою послугою, відвідувачу достатньо звернутися до модератора у ЦОПі, який оперативно підключить онлайн-перекладача та забезпечить комфортне спілкування зі спеціалістами.
Розвиток безбар’єрного середовища є одним із ключових напрямів роботи відповідно до Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні до 2030 року.