Головне управління ДПС у Луганській області звертає увагу, що подання електронних документів здійснюється платниками відповідно до норм Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 зі змінами та доповненнями.
В Електронному кабінеті (cabinet.tax.gov.ua) забезпечене автоматизоване внесення до журналу всіх дій (подій), що відбуваються, включаючи, зокрема, фіксацію дати і часу відправлення, отримання документів через Електронний кабінет та будь-якої зміни даних, доступних в Електронному кабінеті, за допомогою кваліфікованої електронної позначки часу (п. 42. прим. 1.1 ст. 42 прим. 1 ПКУ). Інформація про дату і час надсилання та отримання документів, іншої кореспонденції з ідентифікацією відправника та отримувача зберігається безстроково і може бути отримана через Електронний кабінет у вигляді електронного документа, в тому числі у вигляді квитанції у текстовому форматі.
Квитанції щодо результатів приймання та обробки податкової звітності, інформаційні повідомлення, кореспонденцію тощо можна переглянути у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету. Крім того, частина документів, що надходять до розділу «Вхідні документи», дублюються в інших режимах, зокрема, квитанції щодо результатів приймання та обробки податкової звітності можна переглянути в розділі «Перегляд звітності» та розділі «Введення звітності».
За замовчуванням користувачам у приватній частині Електронного кабінету доступний перелік всіх звітів, поданих у відповідному звітному періоді, та отриманих квитанцій (першої та/або другої) за будь-який період, починаючи з дати реєстрації платника податків. При цьому, якщо платник за яких-то обставин не бачить (не отримав) квитанцію в Електронному кабінеті, контролюючий орган може надіслати копію квитанції на прохання платника податків.
Нагадуємо, що робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.