Податкова служба зацікавлена в інформаційних контактах та ефективній взаємодії з бізнес-спільнотою та громадськістю та використовує у цьому напрямку різні формати співпраці та спілкування.
Одним із найрезультативніших механізмів взаємодії між податківцями, інститутами громадянського суспільства та бізнесом є комунікаційна податкова платформа.
Як саме працює платформа?
У Головному управлінні ДПС у Луганській області створено окрему електронну скриньку: lg.ikc@tax.gov.ua, на яку можна надіслати запит або звернення, в якому необхідно викласти зміст питання, що потребує вирішення, а також вказати номер телефону або e-mail для зворотного зв’язку – надання відповідей.
Ваші звернення повинні містити наступну інформацію:
Назва суб’єкта господарювання;
Код ЄДРПОУ;
Поштова адреса;
Контактний номер телефону;
Питання по суті;
Звертання, що надсилається на Комунікаційну Податкову Платформу, повинно бути підписане представником установи;
Лист повинен містити підпис особи, яка звертається із запитом, або її уповноваженої особи.
Після отримання листа з адресантом оперативно зв’яжеться координатор платформи для визначення формату надання відповіді.